Uhkaavat asiakastilanteet yritykselle 4h (Tilauskoulutus)
- Hakeutuminen
- Omaehtoinen
- Toteutus
- Päivä
- Sijainti
- Suojantie 2, Rauma / Tiedepuisto 3, Pori / Turuntie 9, Laitila
- Hakuaika
- Jatkuva
- Koulutusaika
- Jatkuva
Aikataulu ja toteutus
Koulutuksen ajankohta ja paikka: Koulutuksen ajankohta sovitaan Tilaajan kanssa. Koulutus järjestetään Tilaajan tiloissa tai WinNovassa Pori/Rauma/Laitila
Kesto:4h
Ryhmäkoko: 3-10 hlöä. Mikäli osallistujia on enemmän, pyydä tarjous.
Kohderyhmä
Asiakaspalvelutehtävissä toimivat työntekijät mm.
- terveydenhoitoalan potilastyö
- sosiaali- ja työvoima-alan asiakastyö
- opetustehtävät
- hotelli- ja ravintola-ala
- kaupan alalla
- kuljetusalalla
Tavoite
Vaikeat, aggressiivisesti käyttäytyvät asiakkaat muodostavat sekä työturvallisuus- että asiakasturvallisuusriskin. Erilaisten päihteiden käytön lisääntyminen ja yhteiskunnan eriarvoistuminen lisää tätä riskiä ja muodostaa selkeän uhan asiakaspalvelutyötä tekevien työturvallisuudelle.
Työnantajan tehtävänä on huomioida työpaikkaväkivallan uhka ja toteutettava tarvittavat toimenpiteen riskin pienentämiseksi. Koulutuksen avulla opitaan tunnistamaan eri asiakasryhmät, omaan työhön ja työympäristöön liittyvät riskit, opitaan ennakoimaan ja varautumaan mahdolliseen väkivallan uhkaan ja saadaan käytännön toimintamalleja mahdollisiin väkivaltatilanteisiin.
Sisältö
Sisältö:
- Lainsäädäntö, hätävarjeluoikeudet ja toimivaltuudet
- Asiakaspalvelutyöhön liittyvät riskit, niiden tunnistaminen ja ennakointi
- Toimintamallit uhkatilanteessa
- Käytännön harjoitus
- Uhkatilanteesta toipuminen
Kustannukset
Hinta: 954,00 € sis. alv. 25,5% / 3-10 hlöä
Hinta alv. 0% 760,00 €
Mahdolliset kouluttajan matkakulut veloitetaan toteuman mukaan.
Lisätietoja
Kiinnostaako tämä koulutus työyhteisöänne?
Ota yhteyttä tyoelamapalvelut@winnova.fi
Lisätietoja koulutuksen sisällöstä: Koulutusvastaava Vesa Duldin, p. 044 455 8213 vesa.duldin@winnova.fi
Yhteyshenkilöt
Vesa Duldin
Lehtori, Turvallisuusala
etunimi.sukunimi@winnova.fi
044 455 8213
Tiedepuisto 3, PORI