Siirry sisältöön

Ruokapalvelujen asiakas- ja toiveruokakyselyn tulokset

Nugetit ja hampurilainen

Kiitos, arvokkaasta asiakaspalautteesta. Toivomanne toiveruokapäivän lounas toteutetaan to 20.3.2025.

Olemme saaneet teiltä hyvää palautetta Webropol-kyselyn asiakaspalautteissa. Palautteet olivat asiallisia ja epäasialliset palautteet jätämme omaan arvoonsa, keskityimme rakentavaan asiakaspalautteeseen.

Toivomme teiltä jatkossakin asiakaspalautetta, jolloin voimme kehittää toimintaamme enemmän asiakaslähtöisesti ja pyrimme vähentämään asiakkaan tyytymättömyyttä. Palautteilla on merkitys, voitte vaikuttaa toimintaamme. Yhteensä olemme saaneet 159 vastausta.

Pori, ruokapalveluesihenkilö Kari Heino

Vastauksia saimme: Wilkas 63 kpl, Winneri 13 kpl, Wilkku 11 kpl

Puolet oli erittäin tyytyväisiä palveluun, tyytymättömiä 17 % vastanneista. Ruoan makuun ja laatuun oli erittäin tai melko tyytyväisiä 71 % vastanneista.

Vastauksia palautteen kommentteihin:

Ruuan makuun voi jokainen vaikuttaa itse lisäämällä haluamansa määrän mausteita, joita on linjastossa tarjolla. Kovin maustettuja ruokia ei voi olla tarjolla, sillä ruuan pitää sopia jokaiselle. Raakoja ruokia ei myöskään ole tarjolla, mutta joskus voi olla enemmän purutuntumaa mm. perunalaadusta johtuen. Mureketta, eikä muitakaan ruokia ei ole siis tarjottu raakana, vaan sisälämpötila on aina mitattu ja kirjattu omavalvonnan liitteeksi. Kouluruuan ei myöskään ole tarkoitus kattaa koko päivittäistä proteiinitarvetta, vaan olla osa sitä.

Asiattomat palautteet jätimme jälleen huomioimatta, sillä niiden antajat eivät selvästikään osaa arvostaa maksutonta opiskelija-ateriaa.

Toiveruuiksi esitettiin muutenkin listalla olevia tuttuja ruokia, kuten makaronilaatikkoa, uunimakkaraa, lasagnea, tonnikalapastavuokaa, jauhelihamureketta, nuggetteja yms. Eniten toivottiin kuitenkin tortilloja.
Toiveruokana tarjoamme jauheliha- ja kasvistortilloja.

Rauma, ruokapalveluesihenkilö Pauliina Siivonen

Vastauksia saimme: Paussi 13 kpl, Sosteri 23 kpl, Kiikartorn 7 kpl

79 % vastanneista oli erittäin tai melko tyytyväisiä palveluun. Ruoan makuun ja laatuun oli tyytymättömiä 22 % vastanneista.

Vastauksia palautteen kommentteihin:

Alkuvuonna vastuksia on hyvin vähän. Loppuvuonna tulleista palautteista Sosterin kahvion osalta tuli paljon. Henkilöstöresurssien vuoksi meillä ei ollut mahdollisuutta pitää kahviopalveluita Steniuksenkadulla auki. Olemme tästä pahoillamme ja yhtä harmissamme. Tilanne on myös tällä hetkellä ajankohtainen epidemioiden jyllätessä Satakunnan alueella.

Syksyllä palautetta olemme saaneet myös siitä, että ruokamme olisi pussiruokaa, mutta ylpeänä voimme kertoa, että meillä ruoka valmistetaan itse keittiössämme Satamakadulla aidoista raaka-aineista, josta se toimitetaan Steniuksenkadulle ja Suojantielle. Kermaiseen kanakastikkeeseen teimme jo toiveista muutosta ja poistimme kastikkeesta sienet.

Toiveruokana tarjoamme Raumalla kaikkialla tortilloja.

Ulvila, ruokapalveluesihenkilö Anu Suominen

Vastauksia saimme Metsätähdessä 29 kpl

Vain 4 % vastanneista oli tyytymätön opiskelijaravintolan palveluun ja vain 7 % oli tyytymätön ruoan makuun ja laatuun.

Vastauksia palautteen kommentteihin:

Kiitos positiivisista palautteista niin ruoan makua koskien kuin asiakaspalvelua.

Toivoitte toiveruokia, joista kananugetit sai eniten toiveita ja tortillat toiseksi eniten,
muita toiveita oli: pizza, kebab ranuilla, uunimakkara ym. toiveita.

Toiveruokanne tarjoamme lounaalla ja metsäeväänä. Kananugetit, riisi, mangorajakastike ja salaatit (metsäeväisiin riisin tilalla perunasose)

Voit edelleen antaa asiakaspalautetta, esimerkiksi oheisella qr-koodilla

Olemme se asiakasystävällisempi opiskelijaravintola.
Ruokapalvelut