Siirry sisältöön

Ruokapalvelujen asiakaskyselyn tulokset ja toiveruokaviikko

Kokkiopiskelija harjoittelemassa opetusravintolassa.

Kiitos arvokkaasta asiakaspalautteesta!

Saimme teiltä hyvää palautetta Webropol-kyselyn asiakaspalautteissa viikolla 36. Keskitymme rakentavaan palautteeseen ja epäasialliset palautteet jätämme omaan arvoonsa. Toivomme teiltä jatkossakin asiakaspalautetta, jolloin voimme kehittää toimintaamme entistä asiakaslähtöisemmäksi.

Pori (ruokapalveluesihenkilö Kari Heino)

Vastauksia: Wilkas 39 kpl, Winneri 14 kpl

Piirakkadiagrammeissa prosenttiluvut palvelut sekä ruoan maun ja laadun osalta. Vihreällä erittäin tyytyväinen, sinisellä melko tyytyväinen ja keltaisella tyytymätön. Palvelu: Luvut vihreä 86 %, sininen 14 %, keltainen 0 %. Ruoan maku ja laatu vihreä 57 %, sininen 43 %, keltainen 0 %.

Vastauksia palautteissa olleisiin kommentteihin


Rauma (ruokapalveluesihenkilö Pauliina Siivonen)

Vastauksia: Paussi 21 kpl, Sosteri 16 kpl, Kiikartorn 15 kpl

Piirakkadiagrammeissa prosenttiluvut palvelut sekä ruoan maun ja laadun osalta. Vihreällä erittäin tyytyväinen, sinisellä melko tyytyväinen ja keltaisella tyytymätön. Palvelu: Luvut vihreä 62 %, sininen 19 %, keltainen 19 %. Ruoan maku ja laatu vihreä 31 %, sininen 43 %, keltainen 0 %.

Vastauksia palautteissa olleisiin kommentteihin


Ulvila (ruokapalveluvastaava Katja Viitala)

Vastauksia: Metsätähti 7 kpl

Piirakkadiagrammeissa prosenttiluvut palvelut sekä ruoan maun ja laadun osalta. Vihreällä erittäin tyytyväinen, sinisellä melko tyytyväinen ja keltaisella tyytymätön. Palvelu: Luvut vihreä 86 %, sininen 14 %, keltainen 0 %. Ruoan maku ja laatu vihreä 57 %, sininen 43 %, keltainen 0 %.

Vastauksia palautteissa olleisiin kommentteihin

  • Tarkastelemme ruokalistaamme broilerin ja riisin suhteen sekä teemme muutoksia.
  • Tilauksesta valmistamme kasvisruokavaihtoehtoja, koska menekki on tosi vähäistä ja ne päätyvät helposti hävikiksi.
  • Kananmunia tarjotaan aamupalle vaihteluksi leikkeleiden sijaan.
  • Tarjoamme levitteenä Oivariinia ja Keijua.
  • Huomioimme toiveruuat kevään toiveruokaviikolla.

Olemme se asiakasystävällisempi opiskelijaravintola

terveisin WinNovan ruokapalvelut