Ruokapalvelujen asiakaskyselyn tulokset ja toiveruokaviikko
Kiitos arvokkaasta asiakaspalautteesta!
Saimme teiltä hyvää palautetta Webropol-kyselyn asiakaspalautteissa viikolla 36. Keskitymme rakentavaan palautteeseen ja epäasialliset palautteet jätämme omaan arvoonsa. Toivomme teiltä jatkossakin asiakaspalautetta, jolloin voimme kehittää toimintaamme entistä asiakaslähtöisemmäksi.
Pori (ruokapalveluesihenkilö Kari Heino)
Vastauksia: Wilkas 39 kpl, Winneri 14 kpl
Vastauksia palautteissa olleisiin kommentteihin
- Joissain ruuissa on suositusmäärät, joita toivotaan noudatettavan, mutta ruokaa voi aina ottaa riittävästi. Hyvä on koota kuitenkin annos niin, että se sisältää muutakin kuin vain jotain tiettyä ruoka-ainetta.
- Perunasose valmistetaan aidoista perunoista ja se tehdään ruokakermaa käyttäen, joten “jauhoisuus ja vetisyys” voi johtua perunoista ja sille emme mahda mitään.
- Valmiiksi kuorittuina tulevissa perunoissa on usein kova pinta käsittelystä johtuen, mutta perunoita ei voi kypsentää kuitenkaan enempää, jotta ne eivät hajoa.
- Näkkileivän nahkeus johtuu ilman kosteudesta.
- Laitamme kasvisruuan jatkossa syvempään asiaan tarjolle, jotta se on lähempänä lämpöhauteen pohjaa ja näin säilyy aikaisempaa kuumempana koko tarjoilun ajan
Rauma (ruokapalveluesihenkilö Pauliina Siivonen)
Vastauksia: Paussi 21 kpl, Sosteri 16 kpl, Kiikartorn 15 kpl
Vastauksia palautteissa olleisiin kommentteihin
- Ilman tarjottimia olemme mukana esimerkiksi ilmastotalkoissa ja energian säästössä. Monet pienet teot aloittavat ison puron 😊
- Olemme hankkimassa Paussiin uusia laseja, lasit eivät siis ole likaisia, vaan jo aikansa eläneet ja kuluneet.
- Perunoissamme on toisinaan kova pinta, joten kypsyminen on ollut hankalaa pitkienkin kypsennysten jälkeen ja pinta on ollut kova. Koitamme tehdä parhaamme, jotta kuitenkin perunat olisivat kypsiä aina.
- Päivän lounas ei ole ollut loppu, useinkin on käynyt niin, että esimerkiksi ylimääräisenä tarjottava ruoka on kyllä loppunut.
- Koululounaan ei ole tarkoitus täyttää koko päivän proteiinin tarvetta, vaan on vain osa sitä.
- Opetuksen päiväkohtaista rytmitystä noudattaen lounasajat ovat klo 11.15–12.00 tai klo 11.45–12.30.
Ulvila (ruokapalveluvastaava Katja Viitala)
Vastauksia: Metsätähti 7 kpl
Vastauksia palautteissa olleisiin kommentteihin
- Tarkastelemme ruokalistaamme broilerin ja riisin suhteen sekä teemme muutoksia.
- Tilauksesta valmistamme kasvisruokavaihtoehtoja, koska menekki on tosi vähäistä ja ne päätyvät helposti hävikiksi.
- Kananmunia tarjotaan aamupalle vaihteluksi leikkeleiden sijaan.
- Tarjoamme levitteenä Oivariinia ja Keijua.
- Huomioimme toiveruuat kevään toiveruokaviikolla.
Olemme se asiakasystävällisempi opiskelijaravintola
terveisin WinNovan ruokapalvelut